Kirjeldus
Astuge äärmuslikele talveoludele enesekindlalt vastu.
- Suurepärane pidurdusteekond jääl
- Usaldusväärne sooritusvõime sügavas lumes
- ActiveGrip Technology ja külmaga kohanduv ühend
- Tehikamaailma talverehvide test 2015 saavutas II koha
- Autoreview lamellrehvide test 2015 saavutas I koha
- Tehnikamaailm 2017 ja 2019 lamellrehvide test III koht
- Tehnikamaailm 2020 lamellrehvdie test IV koht
Olulisemad eelised:
-
Optimeeritud kontakt teepinnaga
-
ActiveGrip-tehnoloogia abil hoitakse optimeeritud kontakti ka väga libedate teepindadega. Kombineerituna külmaga kohanduva ühendiga võimaldab ActiveGrip-tehnoloogia saavutada jääl ülima sooritusvõime.
-
Suurepärane pidurdusvõime jääl
-
Aktiivplokkide lõiked parandavad manööverdamise ajal külgjõudude edasikandumist, tagades suurepärase pidurdusteekonna jääl ja maksimaalse juhitavuse.
Tehnikamaailm rehvitest 2019 arvutuse GOODYEAR UltraGrip Ice 2 lamellrehvid ülevaade:
Juhitavus jääl ja lumel
Goodyeari pikipidamine on jääl pidurdades suhteliselt hea, kuid külgpidamine on nõrgem. Rehvi käitumine sõltub sellest, kui palju rooli keeratakse – liiga palju keerates saab esirataste pidamine kergesti otsa. Lumel on lihtne sõita. Goodyear on täpne ja kuulekas, aga nagu jääl, ei tohi ka lumel rooli liiga palju keerata.
Juhitavus märjal ja kuival asfaldil
Märjal ja kuival asfaldil on Goodyear tubli lamellrehv. Pidurdusmaad on lühikesed, külgpidamine on piisav, rehv käitub rahulikult ja kuulekalt. Kuival teel reageerib Goodyear kindlalt ja säilitab juhitavuse ka keerulistes olukordades.
Ökonoomsus ja mugavus
Goodyear on rööplikul teel suunakindel. Lisaks on rehv vaikne ja selle veeretakistus on paremate seas.
HEA
-
Suunakindlus
-
Käitumine asfaldil
HALB
-
Külgpidamine jääl